Як скоротити витрати на фарбування без втрати якості
Підприємства, які працюють з промисловими об’єктами, транспортом або сільським господарством, постійно шукають способи оптимізувати витрати. Один з логічних пунктів — фарбування, для чого використовуються промислові ЛФМ. Але просто купити лакофарбове покриття — недостатньо. Головне, щоб покриття дійсно захищало, а не вимагало ремонту через пару років. Справжня економія — це коли якість не страждає, а терміни служби подовжуються.
Відзначимо, що на сайті українського виробника https://dicpaint.com ви зможете знайти спец ЛФМ, які відповідають вашим завданням і сферам діяльності. Зараз же поговоримо, як можна скоротити собівартість фарбування техніки, транспорту або обладнання.
Підібрати матеріали з розумом
Вирішили купити лакофарбову продукцію? Не варто гнатися за ціною. Дешева фарба може обійтися дорожче, якщо її треба буде наносити в 4 шари і перефарбовувати через 5 років. Важливо підібрати збалансовану систему:
- грунт;
- проміжний шар;
- фініш
Промислові ЛФМ потрібно підбирати в комплексі під конкретні умови експлуатації.
Сухий залишок має значення. Чим вище сухий залишок, тим менше потрібно матеріалу. Такі фарби дорожчі за кілограм, але економніші за витратою на м². Багатофункціональні ЛФМ, наприклад, ґрунт-емаль скорочує етапи роботи. Менше шарів — менше часу і витрат.
Обов’язково дивіться на термін служби. Промислові покриття на 15 років вигідніше, ніж на 5.
Не економте на підготовці поверхні
Без неї — нікуди. Погано підготовлена поверхня зведе нанівець навіть найкращі спеціальні покриття. Потім все злізе — і доведеться все переробляти.
Вибирайте потрібний метод. Десь достатньо мийки під тиском, а десь потрібна піскоструйка. Головне — не переплачувати за надмірне чищення і не недооцінювати складність.
Контроль — обов’язковий етап. Перевірка чистоти і шорсткості — це не бюрократія, а спосіб уникнути дорогих переробок.
Оптимізуйте нанесення
Важливо не тільки купити лакофарбові матеріали високої якості, але і правильно наносити їх.
Безповітряне розпилення — в топі. Воно швидке, рівномірне і з мінімумом втрат. Апаратура коштує грошей, але окупається за рахунок економії матеріалу.
Налаштування обладнання допомагає досягти потрібного результату. Правильний тиск, відповідний діаметр сопла, потрібна в’язкість — і витрата знижується, і якість шару краща. Менше патьоків, менше браку і, як результат, захисні покриття служать набагато довше.
Менше втрат — більше вигоди
Скорочуйте запилення. При поганій техніці та невмілому нанесенні в повітря виходить до половини матеріалу. Це чистий збиток.
Використовуючи промислові покриття, стежте за товщиною шару. Товстий шар — перевитрата, тонкий — слабкий захист. Оптимум визначається приладом, а не «на око».
Якщо планувати обсяги заздалегідь, можна уникнути зайвих залишків. А допустимі за ТУ залишки — використовувати при наступному фарбуванні.
Продовжуйте життя покриттю
Поточний ремонт — економія на майбутньому. Швидке підфарбовування пошкоджень — це шанс відкласти капітальний ремонт на роки.
Працюйте з українськими виробниками. Це не тільки скорочення логістичних і валютних ризиків. Це і швидка підтримка, і гнучкість у рішеннях.
Підсумовуючи
Економія на фарбуванні — це не чарівна кнопка. Це процес. Поступові кроки: від вибору фарби до обслуговування обладнання. Такий підхід дозволяє скоротити витрати не за рахунок якості, а за рахунок розумного управління всіма етапами — від підготовки до фінішу.